Скачати

Координати

26 січня 2021 р.

січня 2021

біля Girona, Catalunya (España)

Camí de les fonts, vam sortir de Sant Daniel, seguin camí cap a Sant Miquel ens trobem amb la font del FERRO, després d'alguna trialera divertida i fent camí, a l'esquerra hi ha la font del LLIURE, mes endavant ens trobem la font de les Núvies , vam pujar fins als Angels, ja baixant cap a JUIA ens trobem amb la font PIXARELLA, ja a CELRÀ la font de les ESCALES, a l'entrada de'l camí de les mines del Nen Jesùs, a peu de pista hi ha la font d'en BUSSÉ, ens endinsem en el caminet que ens condueix a les mines, fins arribar al final que hem de remuntar un camí ,que ens porta fins la interseccion de la pista de Cal Dineret (EL CAMÍ NO ÉS RECOMANABLE, puja moltissim, bicicleta a l'espatlla, amb electriques pressionant botó ajuda i amb dificultats ) recomano arribar benzinera de Celrà a l'esquerra, puja una pista fins a Sant Miquel, després baixes fins a Girona i llestos, el nostre track desde Cal Dineret baixem fins a Can Mascort (carretera dels Angels), després per pista, fins Palol de Onyar, repostem a Can MÀLAGA, i després tornem pel carrer del Carmen ,vam pujar pel Pirulí i baixem fins a Sant Daniel, GENIAL.

font del lliure

can malaga

can_malaga
Ризик

pujada a peu mines nen Jesús