8,8

біля Cambrils, Catalunya (España)

Ruta que surt de Cambrils per enllaçar amb la ruta marcada com a núm.8 del centre btt mont-roig. Tornada a Cambrils.

15 коментарів

• Фото Santi_Trek

Santi_Trek 6 лист. 2012

Si coges la obra de la via del tren lo más probable es que no te dejen seguir, pues estan trabajando.

Carlos Comet 26 серп. 2014

Bones vistes desde la M.de la Roca. Zona de pins divertida. La vaig fer al revés del que marca el track.

• devesapere 24 жовт. 2014

Una ruta rodadora i apte per a tots

• Фото Sergi73

Sergi73 11 серп. 2015

Poc després de sortir de cambrils, el camí està tallat per uns troncs, sembla que hi han fet un viver. Jo no vaig seguir i vaig fer un camí alternatiu paral.lel per tornar a enllaçar amb el track més endavant. La resta de ruta collonuda. Magnifiques vistes desde el santuari, i retorn molt ràpid i rodador.

• Фото Danko Andony

Danko Andony 5 серп. 2017

Buena ruta, me gusto mucho la zona de La Roca. Terreno bonito

• Фото Tachepate76

Tachepate76 20 серп. 2017

Merci pour ce parcours , je compte le faire les prochains jours.

• Фото ascortill

ascortill 3 лист. 2017

Si hi vaig amb gent que esta a 0 de tècnica per sendes pedres i arrels, tindré algún problema? O no hi ha trams gens tècnics?

Carlos Comet 4 лист. 2017

Hola, fa temps que vig fer. Però era més dura ( tram final ) que tècnica. Tenia uns corriolets estret amb alguna pedra i tal, que si vols no cal fer, si vas per la carretera asfaltada.
    Salutacions

• Фото xdomingo

xdomingo 4 лист. 2017

Hi ha algun petit senderó i alguna pujada exigent, però no són llargues. Així que els menys atrevits poden posar peu a terra i endavant. No heu de tenir cap problema.
    Aquesta ruta quan es va penjar encara no hi havia la via del tren montada i es podia anar per damunt. Ara s'ha de fer pels laterals.

• Фото kol74

kol74 9 лип. 2018

Hay muchas obras en la primera parte del recorrido y me ha costado seguir el track. He estado a punto de abandonar un par de veces. Aun así merece la pena, asi q voy a corregir un par de tramos y la cuelgo para que alguien la disfrute. Un saludo.

Carlos Comet 9 лип. 2018

Ja fa dies que vaig fer la ruta. Millor que algú la valide i la deixe correcte. Salutacions

• Фото tralcio

tralcio 5 вер. 2018

Ganz schöne landschaft

I have followed this trail  перевірено  View more

• Фото xdomingo

xdomingo 14 вер. 2018

Penjo la ruta novament amb el pas correcte fins a la M.D. de la Roca.
    Aquesta és del 2012 i encara no estava construida la via del tren i es podia passar per dalt.