Fitor
  • Фото Btt - Roses - Cadaquès - Portlligat- Port de la Selva- Roses. 08-01-2011. Fet 8

Час  6 годин 43 хвилин

Координати 2205

Uploaded 8 січня 2011

Recorded січня 2011

біля  Roses, Catalunya (España)

Sortida en Btt. 8 – Gener – 2011. Primera sortida de l’any en btt. de 68 Km. i 1.648 metres de desnivell +. Ruta molt desitjada que realment ha complert en escreix amb les expectatives que teníem dipositades. Recorregut variat per tot tipus de superfícies, diversió i amb molt bona companyia han estat les claus de l'èxit juntament amb el marc incomparable que ens ofereix el Parc Natural del Cap de Creus, l'extrem més oriental de la península i on els Pirineus s’enfonsen dins del mar Mediterrani.
Avui hem sortit d’hora a ¼ de 9 ja pedalàvem per el passeig de Roses en direcció al far de Roses, ens hem distret de bon començament amb la “1ª caiguda”tonta” d’en Dani, tothom l’ha vist però ningú ha rigut....., hem fet un bon corriol per la Punta Falconera, L’Albert no s’ha recordat que anava en bici i no en moto, i s’ha carregat la cadena... sort que teníem en Gabi Sabater que en un tres i no res, l’ha deixada com nova. Hem continuat com si res cap a Montjoi i pujant i xerrant hem arribat al Puig d’en Manyana, bon esmorzar i bona baixada fins a Cadaqués. En Pere Mercader ha fet honor al seu bon gust amb la fotografia, i ens ha fet unes quantes de molt “xules”, hem continuat i com que la sortida començava a ser una mica avorrida, al senyor que escriu, l’hi ha vingut la brillant idea de voltar fins al final de les roques l’Oliguera, però com era d’esperar, el camí s’ha acabat i bici a coll fins trobar la ruta cap a Por-lligat.
Hem continuat pujant fins que ens hem endinsat al Parc natural del Cap de Creus, desprès d’una segona queixalada, hem fet un tram molt tècnic que l’Albert ens ha fet posar la pell de gallina. Hem continuat en direcció al Mas Puignau, però la meva bici , millor dit el nucli de la roda de la meva bici ha començat a fallar i una vegada més, l’Albert i el seu cordino, han fet miracles i m’han ajudat fins arribar a les primeres baixades cap a Port de la Selva.
Hem tornat a menjar i gràcies a la insistència d’en Pere, hem optat per seguir la ruta prevista, tres o quatre cops he quedat amb el pinyó escorregut, però en Gabi amb un parell de tocs màgics ha aconseguit que tornés a funcionar.
Al final hem pogut arribar amb tota la ruta feta i amb moltes ganes de tornar-hi. A les 3 arribàvem a Roses.
Agraeixo a tot el grup el bon rollo de la sortida, A l’Àngel Cals per les dosis de cultura naturista, amb peles de mandarina o sense,
I a tots en general per la paciència i la bona predisposició per que tot surti bé.
Pere, Josep, Àngel, Gabi, Dani, Albert, Enric i també Xiqui i Gerard ( en Xiqui per obligacions familiars no ens ha deixat gaudir de la seva presencia, i en Gerard, ja m'han dit que està engripat. Una ràpida recuperació i per la propera no valen histories. Per no deixar a ningú, en Jordi Bonet, a veure si es pare aviat i es deixa de “romansos “ per tornar a pedalar com abans. A10 a tothom.

16 коментарів

• ijulial 7 трав. 2011

7-5-2011 Avui al matí l'he fet i cal dir que les vistes són espectaculars. L'itinerari està molt ben trobat. Posats a triar, com que és primavera tot està ben florit i en els trams que has de baixar de la bici, doncs et deixes les extremitat ben esgarrinxades. Però que hi farem...les vistes s'ho valen. Molt guapa. Segur que repetiré. Ara per una altre. Felicitats Fitor!

Fitor 9 трав. 2011

Gràcies.

• Фото drugueras

drugueras 9 черв. 2012

gracies per la ruta. es recomana no fer-la en direccio contraria, ja que hi han llocs que no es poden pujar.

Buena salida en bici. Buenisimas vistas y lugares preciosos.

Oscar Tena 2 груд. 2012

Amic Fitor, nosaltres som un grupet de Barcelona que hem demanat festa demà (dilluns 03-12-12) per fer la ruta. Com sempre creiem que el parc natural del Cap de Creus ens donarà allò que busquem. Ja et diré que tal ens ha anat.
    Gràcies per endavant.

Fitor 3 груд. 2012

Bones.... espero que el vent no sigui un problema per poder gaudir de les magnifiques vistes d'aquesta ruta ....
    Molta sort ...

Oscar Tena 3 груд. 2012

Fitor quina ruta!!! L'hem feta avui, sense cap problema, sense vent i sense gent, anavem sols!!! Molt recomenable per les vistes i les olors k et vas troban x tot el cami. Merci per tot i fins un altre.

Fitor 3 груд. 2012

Enhorabona per haver pogut fer la ruta amb total normalitat …. Espero que pugueu fer-ne moltes mes …. Salut

• Фото socaqui

socaqui 17 лют. 2013

Ja tinc ganes de fer-la, la setmana abans de setmana santa tinc festa, jo i un company vindrem tota la setmana per fer rutes per aqui l'amporda, i aquesta en sera una segur.
    gracies.

• Фото ltorner

ltorner 18 трав. 2014

Es ciclable 100 %? gracies

Oscar Tena 18 трав. 2014

Molt bona ruta on veus un paisatges meravellosos, totalment recomenable.

Oscar Tena 18 трав. 2014

No és totalment ciclable doncs hi han algunes baixades imposibles i pujades on has de carregar la bici, ara bé tot l'altre cap problema.

• Фото xpyral

xpyral 13 лип. 2014

Moltes gràcies per la ruta, ha estat molt fàcil seguir-la, no obstant hi hem afegit algun tram més. Per cert; l'hem fet al revés. A veure si coincidim, agur!

Fitor 14 лип. 2014

Enhorabona per haver gaudit aquesta ruta... Espero que pugueu fer-ne moltes mes …. Salut

• Фото ferransisa

ferransisa 7 груд. 2014

avui 6 desembre 14,em fet la ruta amb alguna petita variacio,rtua molt chula a trams bastant tecnica,pero amb unas vistas impresionans, llastime del vent que bufaba a 50i 60 km/h i a emprenyat bastant.molt recomenable,nivel mitja-alt https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/btt-roses-cadaques-portlligat-port-de-la-selva-roses-08-01-2011-fet-8-1392074/photo-460025

Fitor 9 груд. 2014

Salut i gracies per compartir-la .