Moving time  3 годин 15 хвилин

Uploaded 3 січня 2020

Recorded січня 2020

-1 m

біля Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Torredembarra - Bellvei, Aquet any he començat amb una sortida cap les terres del sud, una ruta molt facil, pesan per llocs que feia tems no pasaba, com el cami del colesterol del Vendrell a Sant Salvador, cami de ronda del Roc Sant Caieta, a l'ermita de Roda, paseitg maritims de Roda i de Creixell, Aiguamolls de Muntanyans entre Creixell i Torredembarra, que estan molt ben cuidats, plens de flora i fauna com feia tems no veia aquestos aiguamolls, fins arribar a les platges de Torredembarra, pro com per obligacions familiars d'aquets dies, tenia que estar a casa en una hora concreta, no he arribat fins Altafulla, hon era la meva intencio arribar, per tornar he anat a buscar els camins enquitranats de la Torre a Creixell, de Creixell a Roda de Berá, de Roda al Vendrell, i d'aqui a Bellvei, per anar lo mes rapit posible, m'hages agradat fer mes fotos, com per exemple als aigumolls o al castell de la Torre i especialment al de Creixell, pro no tenia masa tems i altres cops ja els he fotografiat, la ruta es molt facil, i amb llocs mol xulos de veure i pedalajar, mes endebant i en un dia amb mes tems fare la ruta fins Altafulla, miran d'arribar fins el castell de Tamarit, pro aixo sera un alrtre dia.

Una mes, la primera del 2020!!

Mirador de Roda de Berá.

Avui no era el millor dia pel mirador dons el mati estava amb sol pro embrumat per biora baixa sobre el mart, en aquet mirador s'observan les platges de Roda i Creixell, i en un dia clar es veu fins les costes Tarragona i Salou.
фото

Diferens cartells indicador que he anat troban pel cami, especialment de Torredembarra a Creixell, en el meu cas anava seguin els que portaben a Creixel, i despres cap a Roda de Berá, i que eran de color groc, els de color vert son els que segueixen la Via Verda del Baix Gaia., aquesta via tambe es pot fer amb la bici, havia seguit alguns trosos, i a fe de deu que recordo que pasaba per llocs intrincats i macos de fer amb la bici.
дерево

Garrofer al peu del cami.

Garrofer molt gros que he trovat al peu del cami de Torredembarra a Creixell, i que m'ha cridat l'atencio mes per lo gran, pel ben cuidat que esta, i veure que les arrels han pres el lloc al marge de pedra seca que flanqueja el cami, compareu la bicicleta amb la soca i l'arrel.