7,5

біля Bellvei, Catalunya (España)

Facil i bonica, (crec); vaig sortir del poble pel cami de Cal Rita, per trencar a l'esquerra pel cami que porta al debant de l'aparcament de les autocarabanas, per sortir a l'esquerra a la carretereta de Sta. Oliva a Bellvei, per atrevessar la carretera i agafar el cai que esta mitg tapat que pasant pels pins del moro surt al pont del ave, seguir el cami paral'lel a les vies pel final anar a la dreta per pujar altre cop paralel a les vies pro per l'altre costat, pasar pel costat del camp de vol, trevassar altre cop la carretereta, per anar cap a la pujada de les hortes de Fruit Camp, un cop alla agafar el cami per entre les hortes i arribar a Banyeres pujan la pujada forta per la part del darrera, anar cap el cami del camp de futbol seguin el cami per trencar cap el cami de la batzinera entre l'Arboç i Banyeres, seguin fins el cami taberner, anar cap el cami del darrera la Cristalera, pasar pel pont del costat de la fabrica, anar fins Gornal pesant pel caminet de la Muntanyeta, fins Bellvei , un cop alli anar a la ctra. de la Cubertera, per fer el cami de la Muga, que ara amb els indicadors, plafons explictius, i cartells fa goig de pasar-hi, fer la ruteta cap els senderons fins el castell, baixar per l'altre costat i tornar altre cop a Bellvei, amb 30 km., mes de bici a les cames, i content de poder-ho fer.

Una mes al calaix i Bones Festes a tots.