Скачати

Координати

15 грудня 2018 р.

грудня 2018

біля Begur, Catalunya (España)

Sortida d’uns 30 kilòmetres aproximadament amb una durada de 2 hores, és una sortida per estirar les cames un diumenge al matí ja que complementes baixades, plans, un parell de pujades i algun que altre corriol.
Es surt del pàrquing del Super Valvi direcció la quadra, baixes per les sorreres direcció Regencós, deixes de banda aquest poble amb un corriol que et porta fins a Pals, allà si vols pots anar a fer una volta pel casc antic de Pals que és molt recomanable i tornar agafar el camí marcat pel teu GPS que et portarà per carretera fins a Vilademunt i Sant Feliu de Boada, aquí s’haurà d’extremar precaucions ja que discorres per carretera.
Es torna a posar direcció Regencós, un cop en aquest poble s’agafarà el camí de les dues fonts, ( recomanades a visitar ) s’enfila cap al Quermany fins al dipòsit allà s’agafa un corriol de baixada molt “xulo” que s’haurà de tenir precaució, uns metres més endavant es torna al punt on s’havia agafat el camí de la dreta ( baixant ) es segueix recte fins a les sorreres, aquest cop costarà de pujar-les ;) es torna per un altre camí que va al camp de futbol fins al punt de sortida.

Salida de unos 30km aproximadamente con una durada de 2 horas, es una salida para estirar la piernas un domingo por la mañana ya que complementas bajadas, planos y un par de subidas i algún que otro sendero.
Se sale del parquin Súper Valvi dirección la cuadra, bajas por las sorreras dirección Regencós, dejas de lado este pueblo con un sendero que te lleva hasta Pals, allí si quieres puedes hacer una vuelta por el casco antiguo de Pals que es muy recomendable y tomar otra vez el camino marcado por tu GPS el cuál te llevara hasta Vilademunt i Sant Feliu de Boada, aquí se tendrá que extremar las precauciones ya que discurres por la carretera.
Se vuelve dirección Regencós, una vez en este pueblo se coge el camino de las dos fuentes ( recomendables a visitar ) dirección Quermany hasta el deposito, allá se cojera un sendero de bajada muy “xulo” que se tendrá que tener precaución, unos metros mas adelante se vuelve al punto donde se había cogido el camino a la derecha ( bajando ) se sigue recto hasta la sorreras, esta vez costara de subirlas ;) se vuelve por otro camino que dirige al campo de futbol hasta el punto de salida.