Скачати

Координати

27 липня 2021 р.

липня 2021

біля Barruera, Catalunya (España)

Avui toca una ruta suau. Ahir vam fer 60 Km i quasi 2.000 m de desnivell i necessitem un matí tranquil. Per això hem triat la ruta de la Fauna de Durro. Un itinerari curtet, no gaire complicat i amb força encant.
Perquè no sigui dit, la comencem a Barruera, així d'entrada, ens trobem amb una forta pujada de tres Km fins Durro.

Des d'aquí, ens dirigim per pista fins l'ermita de Sant Quirc de Durro on podem gaudir de molt bones vistes.

Continuem per la pista i al cap de poc la deixem per agafar un camí que puja força i amb molta herba, cosa que dificulta que la bicicleta llisqui bé i t'obliga a esforçar-te. Pwerò vaja, no és gaire llarg. Tornem a agafar el camí per on veníem i continhuem fins arribar al Mirador de l'Escaleta on podrem gaudir d'una vista panoràmica de l'Alta Ribagorça i les muntanyes que la coronen.

Tornem pel camí principal fins Durro i ja per ràpida baixada, de nou a Barruera.

_______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc: