Скачати

28 травня 2021 р.

травня 2021
4 коментарів

біля la Vila Olímpica del Poblenou, Catalunya (España)

Ruta inèdita feta en 7 dies, el mes de maig de 2021, per pistes, camins i senders. A Wikiloc estan detallades les estapes, per separat.
Etapes: Sortida de Barcelona, Santa Maria de Palautordera, Girona, Rupit, Santa Maria de Merlès, Solsona, Artesa de Segre i LLEIDA.

4 коментарів

• Фото onlydiff

onlydiff 1 черв. 2021 р.

Mare meva, quina enveja sana a totes les rutes de llarga distancia que fas!! Olé....

Segueix compartint, perque algun día les faré servir, no sé si totes perque poder necessitaré més d'una vida, però alguna segur que en cau!

Salut i pedals!!

• Фото RIERA

RIERA 1 черв. 2021 р.

Gràcies, quan en volguis fer alguna, m’ho dius, tindràs tota la informació

• Фото jborrast

jborrast 2 черв. 2021 р.

felicitats de nou. rutes espectaculars, sens dubte! jo també vaig agafant idees i copiant trams o sencera ;)
    per les fotos veig que aneu només amb una motxila lleuger. teniu algú en cotxe que us va acompanyant o aneu només amb això? salutacions!

• Фото RIERA

RIERA 2 черв. 2021 р.

Una furgoneta ens translladava els equipatges on pensavem dormir