JuliSG

Uploaded 25 жовтня 2018

Recorded жовтня 2018

7,6

біля Banyoles, Catalunya (España)

Feta el 25/10/18 amb bon sol i temperatura fresca.

Ruta interessant pel Pla de l'Estany per conèixer la Vall de Campmajor.

En primer lloc vull dir que si la torno a fer la faria al revés. Les pujades son més suaus i còmodes, la majoria per carretera asfaltada, i les baixades més fortes i per camins son més divertides.

Podeu seguir la ruta a l'inrevés 30095201 més fàcil i còmode.

En el sentit actual hi ha un esglaó abans d'arribar a l'església de Porqueres i la pujada pel camí des de la Vall de Campmajor fins a la carretera del Coll de Pujarnol te fortes pujades i amb grava que no son fàcils de superar. Es per això que recomano fer-la al revés.

La Vall de Campmajor en un dia solejat com avui es preciosa i molt tranquil·la. Al fons podem divisar El Bassegoda i La Mare de Déu del Mont.

Les ermites del recorregut son interessants de descobrir i si es te temps i ganes es pot completar el circuit amb la pujada a Sant Patllari des de el quilòmetre sis de la carretera a prop de Pujarnol.

Bona ruta.
Фотографія

Estany de Banyoles

Església de Porqueres

Перехрестя

Camí dreta després pista asfaltada

Camí recte al mig del gir