Координати 552

Uploaded 18 березня 2019

6,3

біля Arnes, Catalunya (España)

Durada de la ruta 3h. Excursió típica d'Arnes, anar al toll de vidre i seguir el camí que creua diverses vegades el curs del riu d'Algars fins arribar al mas de Pau, Abans hem passat pel refugi del mas de Damià. De tornada hem passat per l'altre costat, passant per un corriol que baixa pel bosc, ha estat força divertit tot i que hi ha alguna pedra. Per acabar ens hem dirigit per l'altra banda del poble per veure una mica de la distància les roques de Benet. Un altre dia deixarem la bici a casa i anirem a les roques a peu, que deu de haver una bona vista d'allà dalt. Bé hem arribat a Arnes i hem anat a dinar a can Barrina on hem menjat de fàbula, el mouse de crema catalana es una passada. Apa doncs salut i pedals.

Font

Mas de Pau

Baixant

Panoramica

Vista de les roques de Benet

• DiegoPamplo 18 серп. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Dificultad técnica moderada porque la senda no es para todo el mundo