Час  3 годин 51 хвилин

Recorded грудня 2014

-37 m
7,0

біля  Altafulla, Catalunya (España)

Divertida ruta des de Altafulla fins el panta del Gaia.

Es surt de Altafulla per la rotonda del Caprabo i anem cap a Ferran i la pedrera del Medol des d'alli agafem el cami que porta al Catllar que es una mica pedregos i en algu punt complicat pero molt divertit i sense gran dificultad tecnica. Te alguns trencalls, pero seguint el track no hi ha perdua.

Una vega al Catllar hem d'agafar uns pocs metres de la carretara TP 2039 i despres de passar l'ajuntament hem de girar a la dreta pel cami de la font que continua com a carretera del Catllar (es una pista asfaltada sense gens de transit), una mica despres de les rampes de la fabrica abandonada girem a l'esquerra abans de pasar la via de tren en desus, que pasarem una mica mes tard per un tunel i despres la del AVE pujant cap la presa. La travesem i fem fortes baixades per anar a agafar el riu Gaia que ja anirem tota l'estona al seu canto esquerra fins arrivar a Altafulla.

Ruta divertida amb cami amb pedres, pista normal, petits trocos asfaltats i fins i tot senders.
Panta Gaia
Ardenya

5 коментарів

• Фото mei_fu

mei_fu 27 груд. 2014

Molt bé!
    Com podeu veure al mateix mapa de wikiloc, es pot fer aquesta ruta amb força variants per no avorrir-se mai.
    Salutacions cordials!

• Фото Lrey03

Lrey03 27 груд. 2014

Una ruta molt bonica i divertida... El pantà es preciós i el camí pel cantó del riu també!!

• Фото Peredt

Peredt 4 лют. 2016

El inicio de track es algo complicado

• Bernat Garcia 3 лип. 2016

El descenso desde el pantano es un poco complicado

• Фото Nete39

Nete39 1 лют. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Muy buena, si la haces a la inversa, como hicimos nosotros, salvo la última subida grande, el recorrido es muy bueno.