Скачати

18 лютого 2018 р.

лютого 2018

3 коментарів

біля Igualada, Catalunya (España)

Tot semblava que la ruta cap a Mediona no es podia millorar, fals, aquesta versió és sens dubte la millor forma d'anar i tornar de Sant Joan de Mediona que hem fet fins ara. A les 12 de la nit em passen unes variants del nostre track 5.0 i han estat la cirereta de la sortida.

Fent una descripció ràpida la cosa seria; pujar a Collbàs pel recte, anar a buscar el corriol de la Volcat direcció Garrigues, pujar a Pinedes "molt dur" i començar el festival de corriols fins a l'Esmorzar.

La tornada també amb un bon farciment de corriols fins a Espoia, Capellades, ca l'Anton i la Pobla on optem per tornar pel Xatarreru que ja és tard.

3 коментарів

• Фото Toni (Bttrus)

Toni (Bttrus) 19 лют. 2018 р.

Moooolt bona ruta per paisatge, varietat, "senderillos" a punta pala. Molt recomanable. Crec que el desnivell és bastant superior als 1.000 m que dona Wikiloc. La ruta no és de broma!

• Фото gercat

gercat 16 лют. 2019 р.

una de les millors rutes que he fet mai!! He trobat fins hi tot un altre corriolet per saltarse uns 200 metres de pista.

• Фото Bttrus UECanoia

Bttrus UECanoia 18 лют. 2019 р.

Gràcies pels comentaris. La tens penjada? Ho anirem a probar...