Час  18 хвилин

Uploaded 7 жовтня 2018

Recorded жовтня 2018

8,7

біля Terrassa, Catalunya (España)

Ruta difícil, te trams a peu, trialeres complicades i una pujada molt dura.

Sortim de Terrassa direcció Matadepera, la Depuradora, traspassem la carretera i agafem el carrer que ens puja a dalt de tot de l'urbanització de Les Pedritxes, agafem el corriol que va pujant fins el Coll de Les Foradades, seguim pel Coll de la Riba, La Torrota, i ens enfilem fins el Pou de Glaç, continuem pel Collet Estret, i el Coll del Daví, passem per sota el Turó del Castellsapera i arribem al Coll de Tres Creus.

Anem cap a la Balma de la Porquerissa, i la Font de la Pola, seguim fins el Coll de Tanca, aquí ja fem un petit tram a peu, després del coll una trialera estreta i amb algun tram dret va baixant però també s'han de fer petits trossos a peu fins la Balma del Racó Gran, seguim a peu fins la pista que va a Mata-rodona, remuntem un petit però fort tram de pista fins que trobem una H blava pintada a una pedra, aquí comença el corriol que va al Hospital té algun pas complicat però s'arriba be, esmorzem i visitem la cova i Hospital de Sang, retornem pel mateix camí fins la pista i seguim avall fins que trobem un trencall a l'esquerra que tot planejant i baixant arriba a la Balma de l'Espluga.

Des d'aquí ja és veu un petit caminet que baixa, després d'un tram de pujada seguim fins que el camí cau cap a l'esquerra , aquí s'inicia una trialera bastant tècnica amb algun pas complicat i bastant dreta a la part de baix que arriba al Torrent de la Cansalada, després d'una curta pujada a peu agafem el corriolet cap a l'esquerra que va pujant suaument fins que arribem a un marge, a partir d'aquí el camí es fot molt dret i difícil de pujar, tot depenent de nivell de cada un, em poca estona s'arriba al Coll de Correu, seguim cap a l'esquerra pel Camí Ral que al contrari de com es fa normalment de baixada ens anem trobant algun graó o una curta rampa complicada que ens fa anar de nou a peu, seguim un bon tros fins que a l'alçada del Castellsapera ens retrobem el trac de l'anada, arribats al Coll del Daví s'acaba el patiment de la pujada.

Comencem ha baixar cap el Collet Estret i ens desviem pel corriol que baixa a La Barata, abans d'arribar un trencall a l'esquerra ens baixa per una curta trialera on hi ha un graó molt alt que no baixem, sortim a la carretera i com que ja és tard la seguim fins la rotonda de l'entrada a Matadepera, entrem pel carrer que va al Club Egara, des d'allà per pista arribem a Terrassa.

Nota d'aclariment : Si voleu estalviar-vos el tros més llarg a peu, abans i després del Coll de Tanca, el millor és que un cop esteu al Coll de Tres Creus enlloc d'entrar cap a La Pola seguiu pel GR5, és a dir per la pista que segueix recta passa per un diposit d'aigua i segueix un bon tros fins el Coll de Boix, uns metres després agafeu al pista que baixa a l'esquerra fins que trobeu el trencall amb la H blava pintada al roqueter i que és l'inici del corriol a l'Hospital de Sang.

El temps que marca evidentment està errat, sortíem de Terrassa a les 8.15 i tornàvem a les 14.30 aproximadament, tenint en conta que varem parar per una punxada, el tros a peu que es va fer una mica llarg, l'esmorzar i la visita al Hospital, a més de les parades i repeticions a les trialeres, si es va per feina es pot fer molt més ràpid.

Tram Complicat

Matadepera

• Фото nambo10

nambo10 16 лист. 2018

Excepte el tram que s’ha d fer caminant. Per la resta ok