Скачати

1904

18 липня 2021 р.

липня 2021

біля Vilanova de Prades, Catalunya (España)

Sortim de càmping per travessar el poble fins l’església de Sant Salvador, agafem el camí senyalitzat amb un forma de ferradura groga que puja cap a la serra. Anem a buscar el camí que puja fins el coll de l’Abellar per agafaré el PR que baixar cap a Sant Miquel de la Tosca. Baixem primer per corriol en molt bon estat per fer un tram final amb un corriol vertical i amb sorra i roques. Des de Sant miquel, deixem el SL (Verd i Blanc) per seguir un PR (Groc i Blanc) que fa una petita puja, per després baixar per un corriol fins la pista que passa pel Crucifici i segueix direcció el Vilosell. Quan arribem a la zona de camps “Los plans” deixem el PR per anar a buscar la pista que puja cap a la punta Curull. Seguim la pista que poc a poc es converteix en corriol que sense treva va pujant i guanyant alçada per arribar el tram fins de la pujada a la Punta Curull i fer el cim. Des del cim baixem baixem seguint la serra de la llena per baixar cap el càmping pel corriol de les parets que vorejant els sectors d’escalada i arribar al càmping per la zona alta.