anganaona

Uploaded 17 листопада 2015

Recorded листопада 2015

5,4

біля Ulldemolins, Catalunya (España)

Cursa de muntanya, fa 2 anys vaig fer la curta i va estar molt bé i enguany la llarga tb molt bona.

Dia fresquet amb 6ºC

El millor és q la pujada a l'ermita de Mare de Deu del Montsant s'ha fet pel corriol (duríssim) i no per la pista com l'any q vaig fer la curta.
Caranejant amb vistes a Ulldemolins, rocam amunt per buscar la baixada trepidant del Pi de la Carabasseta tornem al punt d'inic, no mola gens xq has de tenir un força de voluntat enorme per no aturar-te.
Baixa per corriol a buscar la riera i enfilem cap amunt per corriol tb molt bonic amb força arbres per terra. Baixada cap a les Cadolles fondes, per fer-hi un bany amb temps de calori ja buscar l'ermita de Sant Bertomeu amb el seu pont penjant abans d'arribar-hi. Per un altre dia hi podeu buscar un micropont de pedra entre dos roques pels seu voltants xò això ha de ser passejant.
El fet d'anar i tornar pel mateix corriol no mola gens xq el pas es fa difícil creuant-te amb tots els q tornen, a més veus el et falta :(

Ben senyalitzada!!! excepte l'arribada a l'ermita dons al passar-hi 2 cops al final no se sabia ben bé per on entrar a meta. Una pobre noia estaba acabant-la per damunt de l'ermita fora dl circuit. Com sempre els de www.Naturtime.es tenen alguna cagada. En cara q van millorant tot sigui dit o ens acostumem al seu nivell.

En resum, molt bon dia, sortida molt bonica i hem disfrutat de la carrera i de l'entorn.

amma nov-15

2 коментарів

• Фото Xesco Hernandez

Xesco Hernandez 20 лист. 2017

He fet aquesta ruta fent la cursa Trail Ermites Ulldemolins del 2017. He trobat mol maco l'itinerari i l'entorn. Predominen corriols i baixades técniques però també hi ha trams de pista. El tram de Cadolles fondes a Sant Bartomeu on anem i tornem pel mateix lloc no ha sigut tan 'embus' com m'esperava. Si que coincidiim corredors en una i altra direcció pel mateix sender però erem uns 50 inscrits en la 22Km, poca gent. Cursa amb un itinerari preciós i paisatges maquissims.

• Фото anganaona

anganaona 20 лист. 2017

Me'n alegro Xesco i totalment d'acord.
    Un dia proba una ruta q tinc penjada LOS VENTADORS
    quan arribis al pont de Sant Bertomeu pots tornar cap a l'ermita de Sant Antoni.
    DELICATESEN!!!
    Ull! No la vaig fer corrents, si ha plogut no anar-hi.