setlapierre

Uploaded 11 листопада 2017

Recorded листопада 2017

7,7

біля Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

sortida amb e-bike pels millors trams d'enduro de les gavarres...
corriol d'accés al primer tram/ 2on tram 3/ 4. o al corriol del suro si es fa la mitat del 1er tram. corriol tecnic nivell mitja amb molta pedra
entrada amagada en mitg de la baixada tram molt tècnic amb força pendent entre arbres on pases molt just. cal portar uns bons pneumatics ja que despres de les pendents tens curves molt tancades amb arbres que dificulten el gir
Tram arreglat
remontada suro direcció camí principal de fito es tarda 15min 10 amb e-bike
corriol per caminar. recomenable fer-lo al revès. amb e-bike hi han troços que es te que.baixar de la bici.
corriol amb uns regarots espectaculars.. ultimament una mica descuidat. vas a parar a Mas Pere
no agafar
no agagar el petit tram marcat. molt mal cami . agafar camí del mitg direccio entrada parkmon
gir a la dreta per seguir el 1 er tram. si giras a l' esquerra vad al suro
espectacular tram tècnic. molt dificil..pel fort pendent.