avipep

Координати 4710

Uploaded 17 серпня 2020

Recorded серпня 2020

біля Ribes de Freser, Catalunya (España)

(16-08-2020) Ribes de Freser-Bruguera-Coll de Jou-Ogassa-Sant Joan Abadeses-Ribamala-Coll de Jou

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim des de l'aparcament que hi ha a l'entrada de Ribes de Freser, és el mes d'agost i gairebé està ple. Comencem i de seguida passem el pas a nivell del Cremallera, seguim per la GIV-5263 que ens porta a Bruguera on s'acaba. A Bruguera seguim per la pista forestal de ciment que ens porta a Coll de Jou. (està indicat)

Al Coll de Jou canviem de vessant i continuem per la pista de ciment fins arribar a una cruïlla on comencem un bucle. En aquest encreuament amb rètols indicadors, veiem la pista de terra per on pujarem a la tornada, ara nosaltres continuem per la pista de ciment que gira cap a l'esquerra i que baixa decidida passant per Sant Martí d'Ogassa i la Font de la Dou, tot al costat de la pista. Més endavant arribem a la cruïlla de Camprodon-Ogassa, nosaltres seguim Ogassa (hi ha rètols indicadors)

A Ogassa seguim la Ruta del Ferro i del Carbó, pista estreta de terra en bon estat fins arribar a l'estació de Toralles. Aquí la Ruta es transforma de quitrà, passem per l'estació de Sant Joan de les Abadesses i seguim per la Ruta fins l'Agrupació Esportiva del Ripollès, on deixem la Ruta del Ferro i de l'Carbó i seguim per la N-260 uns 0,6 km fins a la pista de terra de Ribamala.

Seguim per aquesta pista de terra d'uns 12 km, ampla i en bon estat per a les BTT que ens porta fins al punt on tanquem el bucle i s'acaba la pista de terra. Ara per la pista de ciment acabem la pujada fins al Coll de Jou i baixem pel mateix camí de la pujada fins a Bruguera i a Ribes de Freser.

La ruta és tècnicament molt fàcil però moderada pel quilometratge i el desnivell.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep

Sou uns kraks👏👏

• Фото avipep

avipep 18 серп. 2020

Moltes gràcies Avi Diego pel comentari i la valoració de la ruta.