avipep

Координати 3636

Uploaded 11 червня 2019

Recorded червня 2019

біля Llambilles, Catalunya (España)

(09-06-2019) Llambilles-Can Mascort-Castell de Sant Miquel-Celrà-Sant Martí Vell-Els Àngels-Sant Mateu de Montnegre-Sant Cristòfol del Bosc

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim des de l'estació del Carrilet de Llambilles, seguim una mica per la Ruta del Carrilet direcció Girona, quan deixem la Ruta del Carrilet creuem la C-65 i seguim una pista de terra que ens porta a la GIV-6703, ctra. dels Àngels. Seguim aquesta ctra. cara amunt fins a trobar la pista senyalitzada que ens portarà al Castell de Sant Miquel (per pujar al Castell cal desviar-se una mica de la pista)

Baixem del Castell i seguim per la mateixa pista que veníem, comencem a baixar, trobem un desviament a mà dreta que desestimem, que baixa directe a Celrà, però per una pista a trossos una mica trencada. Nosaltres seguim recte, la pista puja una mica i comença a baixar fort fins a la C-66, davant mateix d'una gasolinera. Creuem Celrà pels afores i ens dirigim a Sant Martí Vell per quitrà.

Des de Sant Martí, pugem per pista de terra, fins a la GIV-6703, que seguim cap a la dreta un curt tros fins a trobar el desviament del Santuari dels Àngels. Baixem dels Àngels i baixem per la GIV-6703, ara per l'altre vessant, fins a trobar el desviament senyalitzat de la pista de terra a Sant Mateu de Montnegre (un petit tros abans d'arribar a Sant Mateu és de quitrà)

Des de Sant Mateu hem d'anar al Coll del Bou i hi ha dues opcions, la pista de l'esquerra, senyalitzada cap a Santa Pellaia, que és la que escollim nosaltres i que baixa seguin la carena o la de la dreta que passa per sota l'església i sense cap mena de rètol, pista a trossos una mica trencada i que baixa més del compte, per després tornar a pujar. Ja al Coll del Bou, baixem cap a Sant Cristòfol del Bosc i continuem cap a Llambilles, el nostre punt de sortida.

És una ruta trencacames, sempre amunt i avall, però per pistes en molt bon estat.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep

ROTONDA

GIV-6708

CAMÍ DE LA COSTA

SANT MARTÍ VELL DES DE LA CTRA.

SANT MARTÍ VELL-PISTA DE LA DRETA

6 коментарів

• Фото Pasturet

Pasturet 14 черв. 2019

Hola Avipep. Hi ha algun número que no entenc. Amb 3 h 22 m caminant, heu fet 46 kms?

• Фото avipep

avipep 14 черв. 2019

Moltes gràcies Pasturet per l'observació.Hi tant que costa d'entendre, perdona per la relliscada. On diu caminant ha de dir pedalant. Ja està modificat.

• Фото Pasturet

Pasturet 14 черв. 2019

Despres d'escriure el comentari, he vist que era amb bici i no he sapigut con borrar-lo. 😁

• Manel Blanco 15 черв. 2020

I have followed this trail  перевірено  View more

Ideal

• Фото avipep

avipep 16 черв. 2020

Moltes gràcies Manel Blanco pel comentari i la valoració.

• Фото annajordi

annajordi 26 січ. 2021

hola. veien la descripció, però sobretot les fotos, veig q hi ha molt d'asfalt. es així o és una tant per cert baix. gràcies