Скачати

Координати

12 липня 2021 р.

липня 2021

біля Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Temps total en moviment 3:15:00

Itinerari amb trams técnicament difícils, a la sendera baixada des de La Gossera i la sendera de travessar lo Barranc de Solito, abans de pujar a Coco Jordi. (Recomanable evitar travessar Barranc Solito).
Des del camí Canal marítim, pujada al Santet, per a seguir pel Camí del Moro i enllaçar amb camí Bandolers, desprès de travessar la carretera N340-
Pujada cap a la Gossera i baixada per la sendera i Barranc de l'Aiguassera.
Abans de tornar a travessar carretera N340, desviament per sendera i camí fins a trobar la baixada per a travessar lo Barranc de Solito (Molt difícil per fer dalt de la bici i difícil per a fer a peu, amb la bici al coll). El primer tram de la pujada també està molt deteriórate.
Pujada al Coco Jordi (camí d'asfalt). Baixada pel mateix camí, travessem carretera N340 i anem cap a la sendera de la Torreta.
Seguim per senderes de La Martinenca, travessem la N340 i anem per sendera que porta al Barranc, passant per sota carretera (està molt malament per a fer amb la bicicleta).
Baixem per Camí de Castell per anar a l'antiga N340 cap a Sant Carles de la Ràpita i canal maritim.