reivax777

Координати 1843

Uploaded 4 червня 2015

Recorded травня 2015

біля Montefiascone, Lazio (Italia)

6a etapa Montefiascone - Campagnano di Roma

Ens llevem i esmorzem en la tranquil·litat del convent. Fem una última volta al centre de Montefiascone per admirar les vistes i despedir-nos del llac de Bolzena. Avui brilla un bon Sol i avancem ràpid entre els camps de blat i oliveres per sobre l'antiga via romana. Ens plantem a Viterbo per esmorzar però continuem depresa, hauria valgut la pena visitar el centre de Viterbo però la ruta ens fa passar per fora. A Vetralla aprofitem per segellar les credencials. Al poc de sortir del poble el camí s'endinsa en una fageda espessa, els camins són agraïts i es fan ràpids.
En sortir de la fageda el camí passa per enmig de camps d'avellaners. Com si formessin part del relleu del mig dels camps apareixen dues torres medievals en runes. En sortir dels camps s'arriba a Capranica amb un centre pintoresc. Continuem fins a Sutri, pensant que només és a 5km. Però la cosa es complica i força. De sobte el camí és tanca i passa a ser un sender, el sender baixa per dins d'un congost fins a tocar del riu i pràcticament no hi passa ni la roda. S'ha de travessar el riu diverses vegades per ponts de troncs, saltant pedres, troncs, arbres. Es triga més d'una hora per fer 5km.

Dinem ràpid però molt bé a Sutri i continuem el camí. Sortint del poble hi ha un antic amfiteatre esculpit en pedra. La pista es força planera però fa molta volta. L'última pujada fins a Campagnano és duríssima. Campagnano disposa d'un centre parroquial que està molt ben equipat, sembla un alberg de luxe.

Volta pel poble, sopar i cap al sobre per l'endemà hi ha l'última etapa, 50km i ja som a Roma!

Montefiascone

Catedral de San Lorenzo

Portes de Viterbo

Печери

Pista perforada en pedra negre

Sender entremig dels camps

Camps d'avellaners

Nucli antic de Capranica

Desviament visita Capranica

Opció: sender estret o carretera

Річка

Congost

Сакральна архітектура

Sutri (dinem a Via roma 54)

Archaeological site

Amfiteatre

Desviament carretera

табір

Monterosi

Ризик

Sender del lateral de l'autovia