-4 m

біля Alghero, Sardegna (Italia)

Ruta feta el Maig del 2005 amb el David Duaigües improvisant en tot moment sense mapes e intentant agafar la ruta menys transitada tot i que al ser una illa molt turística depèn de la època en que s'hi vagi canviarà molt el volum de trànsit.
Vam volar desde Girona fins Alguero amb Ryan Air
Visita al bonic poble d'Alguero que amb un dia ja dona per fer-ho.
Sortim en direcció Nord i fem parada a la Grote di Neptuno-Recomanable
La 2ona nit la passem a Castellsardo on vam comprar un fogonet per cuinar al ras.Vam agafar en direcció a Santa Teresa di Gallura,visita comprar menjar i dormir en una platja a prop de Cabo di Testa bones cales i un far molt guapo,estavem sols.
3er dia fins a Palau,fem nit en un camping i l'endemà embarquem en un ferry amb les bicis fins a Illa Maddalena
Visita de la casa Garibaldi i molts "sangliaris" salvatjes per la illa
4rt nit tornem a fer nit al Camping de Palau fent bones birres sardes.
Tirem avall cap a Olbia i Nuoro on fem nit a Cala Gonnone en el Parc Nacional del Gennargentu,famòs per les seves cales i lloc d'escalada.
A partir d'aqui canviem la direcció cap a l'Oest fent la 5ena nit a Oliena,un poble on tothom tocava el claxon com sonats i hi havien moltes murals pintats i dones grans vestides de negre.L'interior de Sardenya canvia molt amb la costa,aqui vam fer nit en un hotel ja que estavem bastant cansats.
Seguim a l'Oest passant per Macomer i el poble de Bosa on enllaçem amb una bonica carretera que ressegueix la costa nord oest fins Alguero,però abans fem nit en una solitria platja.Vam trobar una mena de tenda de canyes i passarem una nit inolvidable amb foquet inclòs.
L'últim dia fins Alguer amb una tormenta brutal i arribem xops a l'alberg de Fertilia
Vaig tenir la sort de compartir aquest viatge amb l'amic David Duaigües que em va portar amb la llengua fora tota l'estona i vam riure molt,sense tenir cap problema de res i aventura al màxim.
No se t'oblidarà mai

4 коментарів

• Фото geri88

geri88 12 вер. 2013

Muy buena ruta. Isla ideal para pedalear y pasarlo en grande. Vistas preciosas, playas y montañas. La gente muy cercana y amable. muy recomendable.

• Фото geri88

geri88 12 вер. 2013

Gracias por la ruta. La he hecho en 10 dias, practicamente igual pero saliendo de porto torres y pasando por Stintino (la punta de arriba a la izquierda), muy bonita por cierto. Gracias compañeros! PD; Q gran cerveza tienen, ichnusa, mmm.

• Фото lafura

lafura 16 черв. 2014

Me alegro que te gustara la ruta!
    Tengo muchos buenos recuerdos de este viaje
    Salut!

• Фото Teletub

Teletub 17 черв. 2015

Hola,

Yo hice el año pasado alrededor de Córcega (mi país) por la costa ( http://fr.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=9201554 ) y deseo de visitar Cerdeña de la misma manera: Creo que necesito al menos 15 días.
    ¿Tiene algún consejo o direcciones para el curso ideal? Yo ya me voy a inspirar a lo que hiciste ...