-418 m

біля Alghero, Sardegna (Italia)

Correspon a la primera etapa de l’estança que la Penya feu per terres de l’Alguer durant el pont del Pilar del 2004, els tracks han estat confeccionats d’acord a les notes que guardàvem del viatge. Aquest cop el viatge fou amb avió i les bicicletes reservades per Internet i llogades a l’Alguer, l’hostalatge el férem a l’alberg de joventut de Fertilia. Excepte el tros d’accés a Porto Ferro, la platja i l’últim carril bici, pràcticament tot transcorre per asfalt. Sortim del port de l’Alguer, al punt on llogarem les bicicletes i agafem en direcció Fertilia, al principi hi ha un bon tram de carril per bicicletes. A Fertilia agafem direcció nord per la carretera de Santa Maria la Palma per una carretera tranqui-la fins que arribem a aquesta població i trenquem a l’esquerra i anem trian els camins que ens duran fins el Llac Baratz que visitem. L’intenció es anar fins la platja de Porto Ferro però ens equivoquem i del dos camins que surten de l’aparcament agafem el de la dreta que porta a la torre del mateix nom, retrocedim una mica i agafem un camí que havia contingut una porta, a la dreta, que ens conduirà fins la esmentada platja. Com que hem anat al nord de la mateixa la travessem arrastrant les bicicletes per la sorra fins que trobem els aparcament i la carretera d’accés. Agafem direcció sud cap la badia de Porto Conte que bordegem i quan trobem la carretera de l’Alguer seguim en direcció al poblet del mateix nom uns 500 metres més fins que trenquem a l’esquerra en direcció a Maristella que travessem i anem a sortir a la platja del Lazzareto, seguim cap el nord a buscar la carretera d l’Alguer, que havien deixat i la seguim fins que trobem a l’esquerra el carril bici paral•lels a la mateixa que en durà fins a Fertilia, només cal entrar al poble i anar a cercar l’alberg. (20041009)