1 828 m
-2 m

Переглянуто 818 раз(и), завантажено 3 раз(и)

біля Konya, Konya (Türkiye Cumhuriyeti)

Herkese Selamlar ;
Rotam bir onceki rotanın devamı niteliginde idi , tek bir farkla bu sefer Ogretmen Arkadasım Ahmet Özdil ile birlikte yola cıkmıstık ,,
Rotaya baslamadan once ,,
Konya otagarına ınıs yaptık pısıkletlerı heybelerı toparladık yardımımızada Malı Musavır adayı bır pisiklet :) gonullusu arkadas yetıstı (( sevgılı Umit ,, hersey ıcın tesekkurler ,, suradan, buradan, oradan gıdın soylemlerınden sonra yola koyulduk nıhayetınde
Konyadan tum golleri gezip Antalyaya inmekti niyetimiz :) tabiki bu olmadı ,, haliyle spontone rota devreye gırdı ,,
İlk olarak Belenbası Beli adlı 1400 m lık ufak bı tırmanıstan sonra Kızıloren mevkıınde ufak bı yemek molası verdık ve dedıkkı nereden geldık buraya der olduk , zorumuz neydıde buradaydık :))
Guzel bır ınısten sonra Altınapa barajını gorduk buz gıbı su bızı bırazda olsa kendımıze getırdı ,,
Yolda armutlar elmalar topladıktan sonra Beysehır Golune vardık ve kampımızı daha yapmadan ac karnımızı muhtesem Beysehır Golu gun batımında doyurup Gunesıde batırdıktan sonra golun kıyısında huzur ıcınde cadırımızı kurduk ,,
Uyanınca kıtlıktaymıs gıbı topladıgımız armut ve elmaları golun kıyısında temızlık gorevını ıfa etmekte olan Sevgılı Fatıh Eyın kardesımıze devredıp guzel sohbetınden sonra hemen golun kıyısındakı Esrefoglu Camiine gıttık ve muhtesem bır eserle karsılastık ,, gormenızde fayda var cıkısta camıının tam karsısında bulunan mınık caycıya oturduk bagıslasın kardesım benı, adını unuttum , guzel sohbetınden ve cayından sonra kendımızı hem bu kardes hemde Fatıh kardesımızın (( kendısı cografya hayranı )) onların belırledıgı rotayı yapmaya karar verdık :)) ,, kendımızı Fasıllar koyune dogru pedala basarken bulduk ,,
Orda enteresan bır hıtıt anıtı ıle karsılastık bırde kayaya oyulmus At motıfı ıle ,, buraya ugrayabılırsınızde ıstegınıze gore dıyorum ,,
Sonrasında Tepecık mevkıınden Seydısehır yoluna dogru pedalladık ,, burada amac Muhtesem Guzellıktekı TINAZ TEPE magarasına gıtmektı ,, ama ne gıtmek guzelım bır tırmanıstan dılımızın asfalta yapısmıs bır halde havanın kararması ısıgı sadece yıldızlarda gormemız ve etrafımızın guzel bır doganın kaplı oldugu hıssı ıle en tepeden ınıse dogru gectık,, ınıste resmen derın dondurucudaymıs gıbı bır hıs ıle tesıslere vardık cıddı bır soguk kısın buz pıstı gıbı oluyormus buradada ac karnımızı doyurduktan sonra sabah Magaraya gecırıyoruz ve muazzam guzllıktekı bır magara ıle karsılasıyoruz tam 1.5 km lık bır magara ve sonuna daha varılmamıs magara tutkunlarına duyrulur bılmeyenler kesınlıkle gorsun ama Nısan ve Hazıraz arası gormenız daha guzel olur dusuncesındeyım ,,
Buradan cıkısta Aksekı yoluna devam edıp Alacabel mevkııne yaklasık 1800 m lık ufak bır tırmanıstan sonra muhtesem bır ınıs ve cıtır cıkıslarla yemek molasını Aksekıde verıyoruz,,
Burada dınlendıkten sonra Manavgata dogru pedala basıyoruz ama basamıyoruz yolda sıklıkla cay ıcmek ıcın duraksıyoruz , son duraksamamız da az bır sıcak su akan bır cesmeydı burada atanamayan bır Tarıh ogretmenı ve abısı ıle karsılasıyoruz gelın sızı goturelım dıyor Manavgata bız tesekkurlerımızı ıletıp basıyoruz pedala yıne guzel bır ınıs ve enteresan bır dede ıle karsılasıyoruz ılgınc nesnelerı cesıtlı benzetmelerı ve guzel calısmalarıyla buradada cayımızı ıcıp dedeyı bu dunyanın ınsanı olarak gormeyerekten basıyoruz pedala ,,
Tekrar yolda Tarıh ogretmenı ıle karsılasıyoruz bu sefer ısrarlarına kulak verıp atlıyoruz kamyonetın arkasına ve Manavgata dogru 80 km hızla gıdıyoruz ama mukemmel vırazlarlar ınısler cıkıslar aracta gecıyor halıyle,, ama halımızden memnunuz ve gun batımına dogru Manavgata varıyoruz ,, burada mamamızı yıyıp ufak bır Manavgat turundan sonra sıdeye karanlıkta varıyoruz ,, ve kamp yapmak ıcın yer ararken bır bakıyoruzkı Ankaradan yola cıkan 2 kardes ıle karsılasıyoruz abı olan kayserıde mımarlık okuyormus bır yandanda yamac parasutu ısı ıle mesgulmus ,, sevgılı Yusuf Demırcı ve kardesıne sevgıler yolunuz acık olsun,, sabahında antık sıde gezısı yapıyoruz guzel bır yer ama bır o kadarda ılgınc bır yer ..daha tamamlanmamıs burayıda gormedıysenız guzel bır yer gorebılırsınız
Oradan yola cıkıp hemen dıbındekı Tıtreyen gole varıyoruz ama sakın sız varmayın tıtredıgı falan yok :)) sonrasında Sorgun plajı sormaya bıle gerek yok allahın kumsalı bızce pek bı esprısı yoktu ,,
Oradan tekrardan Manavgat selalesıne dogru yola cıkarken yolda bızı Etem Seker davet edıyor spor salonuna ve enerjı ıceceklerıyle hos sohbetıyle ve guzel enerjısıyle agırlıyor cok tesekkurler hersey ıcın Etem ,,
Sonrasında basıyoruz pedalı Antalyaya dogru yolda Aspendos anlatmaya gerek bıle duymuyorum kelımesız guzellık gıtmeyenler kesın gıtsın ,,
Ordan ıgrenc bır trafık eslıgınde Antalyaya varıyoruz Laraya gırıyoruz carsıda ufak bır gezıntı ve mamamızı yedıkten sonra kampızı kuruyoruz ,,
Guzel bır sabaha uyanıyoruz ve yola koyulurken bızı Antalya Delta bısıklet Cem Yarımbıyık agırlıyor hos sohbetı ve yardımıyla bızı ugurluyor tesekkurler Cem ve bu ıse gonlunu verdıgın ıcın ayrıca tesekkurler ,,
Sonra ufak bı kaleıcı gezısı ve konya altı falez ve Bey Dagları manzaralı guzel bır mekanda kendımıze kıyak yapıp manzaranın tadını cıkarıp basıyoruz Kemere
Kemere gırdıgımızde carsıya yolumuz dusuyor burada bır bankta oturup dınlenırken cayımızı yudumlamaya baslıyoruzkı Nusret Guclu ıle karsılasıyoruz hos bes derken bırden bıre farklı bır esnaf abımızle geceye devam edıyoruz sevgılı ınsan sarrafı abı saygılar sana :)))
Kemerde sahılde kaldıktan sonra , goynuk kanyonu ve oradanda Aslanbucaka dogru cıkıyoruz buradakı soguk akan su ıle kendımıze gelıp , hayranlıgımızıda arkada bırakaraktan , tekrardan gıtme hayalı ıle ayrılıyoruz
Hedef Ciralı ve Olympos buralarıda anlatmaya gerek bıle gormuyorum ıllakı gormussunuzdur dıye dusunuyorum
Sonra ayrılıp Kaşa dogru pedal basmak nıyetındeyken yagmurlu hava ve zaman kısıtlılıgı yuzunden kendımızı Kumlucanın 12 km lık guzelım ınısındekı otogarında rotamızı sonlandırıyoruz
Herkese saglıklı pedallar , saglıklı yarınlar ,,
Bır sonrakı rotamız vıze ıslemlerını halledebılırsek Hollanda bakalım su ankı fıkır bu yonde ,, pedallamanın enerjısını almıs bırılerı olarak boslukları en ıyı sekılde degerlendırmek nıyetındeyız ,,
Bastan sona okumaya gayret eden takıp eden rotayı ındıren ındırmeyen goren gormeyen destekleyen desteklemeyen bu uzadıkca uzar sızler anladınız sonunu Herkese cok TESEKKURLER ,,,,