-1 m
6,1

біля  Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Ruta circular desde l'Hotel recorrent els arrossars de Pals i arribant fins les Basses d'en Coll, Reserva Natural del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Desde l'hotel ens diriguim fins a Gualta, per veure l'antic pont sobre el riu Daró, que continuava seguint el curs del que avui s'anomena el Daró Vell i que portava l'aigua fins el que avui són els arrossars de Pals. Ruta totalment planera i de gran interés natural i paisatgístic
Nou pont elevat sobre el rec del Molí
Reserva Natural del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, especialment interessant per les aus que hi trben un lloc ideal per la cria i també com a refugi per a les migracions.
Antic molí fariner del segle XV, que també s'havia utilitzat per generar electricitat
Antic pont sobre el riu Daró del Segle XV, caracteritzat perque tots els seus arcs son diferents. En el paviment s'hi poden observar encara les marques deixades per les rodes dels carros que antigament el travessaven.