Very

Координати 6890

Uploaded 25 липня 2017

Recorded березня 2015

біля Sierpe, Puntarenas (Republic of Costa Rica)

Una vegada a la població de Sierpe, vam muntar de nou les alforges sobre les nostres bicicletes i vam prosseguir el nostre viatge ciclístic, ara cap al nord i resseguint la costa del Pacífic, travessant centenars d'hectàrees de plantacions de palma sobre un terreny guanyat amb la desforestació de la selva, un monocultiu molt qüestionat per la seva poca sostenibilitat i respecte al medi ambient.
Pocs quilòmetres més al nord ja vam enllaçar amb la Ruta 34, oficialment Carretera Pacífica Fernández Oreamuno, encara que és molt més coneguda amb el nom de Costanera Sur, ja que discorre paral•lela i propera a la costa del pacífic. És una carretera força recent (l'últim tram es va finalitzar l'any 2010) i representa un eix de comunicació important, sobretot pel desenvolupament turístic d'aquesta costa.
Tot i que la Costanera Sur tenia molt menys trànsit que la Inter-Americana (o Ruta 2, que discorria paral•lela però més al nord), en tenia més del que ens hagués agradat, però no vam trobar la manera d'evitar-la, doncs no hi havia vies alternatives ni carreteres secundàries. Com trobàvem a faltar la tranquil•litat d'alguns trams de la costa del Carib o l'endormiscada i perduda Península de Osa!!
La calor seguia sent molt intensa, però al ser una carretera força plana i de bon rodar, el mateix vent que provocàvem al pedalar feia que fos més suportable. A més a més, a mig camí sempre trobàvem alguna bona platja on descansar i refrescar-nos una mica.
Destaquem la Playa Ventanas, al km 47 aproximadament, singular no només per la seva bellesa, sinó pels dos túnels naturals que quedaven descoberts amb la marea baixa i que comunicaven les aigües de la badia amb les del mar obert.
Dominical és una petita població turística que s’ha desenvolupat a conseqüència de la platja amb el mateix nom, famosa i reconeguda pels buscadors d’onades. Hi ha molts allotjaments i s’hi respira el típic ambient de turisme motxiller juvenil d’aquesta mena d’indrets.

фото

Sierpe

Sierpe és una petita població al voltant del moll del riu Sierpe
Пляж

Playa Ventanas

La Playa Ventanas é una platja singular, no només per la seva bellesa, sinó pels dos túnels naturals que quedaven descoberts amb la marea baixa i que comunicaven les aigües de la badia amb les del mar obert. Nosaltres vam aprofitat per refrescar-nos amb un bany i descansar una estona.