8,8

біля Maçaners, Catalunya (España)

Sortim del restaurant el Cruse a on em dinat d'escandol, menú dissabte 14.80€.
Anem carretera avall cap a Saldes, abans del pont agafem una pista que va tota l'estona pel costat d'una riera cap a Grasolet, la pista s'enfila fins uns 1900m, a dalt i han uns prats de postal.
Baixem fins el mirador del Pedraforca, no sense parar a buscar bolets, estem a finals d'Agost i la veritat no pensavem omplit una cistelleta.
Fem fotos al mirador i acabem fent un pista que torna fins el Cruse on fem una cerveseta.
La ruta es molt fácil, fins i tot em trobat turismes a molts llocs, es pot fer perfectament amb un SUV

9 коментарів

• Фото salva007

salva007 10 лист. 2015

Ruta molt maca i entretinguda, amb un track molt ben marcat. Apta també per fer amb un SUV. La vaig fer amb 1 hora 50 minuts.
    ** Ruta molt recomanable.
    Nota: A l'Hivern i per temes de gel, es pot trobar varies tanques per impedir el pas als vehicles.

• Фото paloueti

paloueti 1 жовт. 2016

Ruta bonica, llarga i amb molt bones vistes. L'he fet avui amb un cotxe tipus SUV 4x4, no molt alt, i vigilant molt no he tocat baixos enlloc.
    Tot i això jo no recomanaria fer-la amb un turisme que ens estimem. Gràcies per compartir!

• Iron29 14 серп. 2017

hola,
    tinc un subaru Outback, dels nous, en principi diuen que es força alt i a més porto protector de metall de motor i protector de diferencial ...creieu que podré fer la ruta sense problemes ni tocar enlloc?
    Gracies

• Фото FCO BELLIDO

FCO BELLIDO 26 лист. 2017

I have followed this trail  перевірено  View more

Ruta preciosa por los lugares que transcurre y muy aconsejable .
    yo la he podido hacer sin ningun problema con un SUV . suzuki vitara 4x4 . pero el camino no representa ninguna difilcultad para cualquier vehiculo un poco alto.
    Gran ruta para pasar un buen rato en mitad de la montaña.

• Фото Vanpelt

Vanpelt 25 черв. 2018

Una ruta muy guapa, sin ningún tipo de dificultad para un coche un poco alto claro, ya que hay algunos tramos con piedras... A parte de eso, genial para pasar un buen rato y hacer unas buenas fotacas por toda aquella region. Sin duda recomendable.

• _ASC 20 лип. 2019

Buenas,

Intuyo que por lo que decís ¿También podría llegar a ser apta para un SUV 4x2? En este caso un Dacia Duster.

• Фото FCO BELLIDO

FCO BELLIDO 20 лип. 2019

ASC ..... Si podrás sin ningún problema con el Dacia Dustin.
    Disfrutarlo!!!!

• Фото Tierraenvena

Tierraenvena 16 вер. 2019

una de las mejores que hemos echo para disfrutar el entorno, la hicimos con 3 coches mas de 4x4 Catalunya el 15-09-2019, muy bonita y fácil de seguir.

• Juanma 74 12 жовт. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Felicidades, una ruta muy muy bonita, aunque nosotros comimos en un restaurant de Saldes, El Raco, de los de ir de nuevo y repetir 😋cordero espectacular