Senglar

Uploaded 28 квітня 2019

Recorded квітня 2019

6,0

біля Cabanyes, Catalunya (España)

Pujada en 4x4 per una pista practicable encara...RUTA ALTERNATIVA PER PUJAR A ROMANYÀ
PONT RODÓ DE LA RIERA DELS MOLINS on comença el recorregut.
POU DE GLAÇ DE MAS RIERA
RUINES DEL MAS RIERA
Des del MAS RIERA es puja cap a Romanyà per una pista "alternativa" i poc coneguda.
S'arriba a un indret molt bonic sobretot quan baixa aigua per la riera:
LES ROQUES LLISES DE ROMANYÀ. Indret solitari i molt amagat...
S'arriba a dalt de Romanyà i passem pel SURO XATO, magnífic exemplar de suro i molt aprop del suro més gran de Catalunya , consulteu "Ruta dels Gegants del Bosc".
També passarem pel cementiri de Romanyà i ens podem arribar al Dolmen de la Cova d' en Daina
Ara ens tornem a endinsar cap a la pista i marques del GR92 que ens porta a la FONT JOSEPA i després seguim fins a trobar la pista que va a Puig D'Arques.
Més endavant baixem cap a ponent direcció CAMP DE LA BOTA , camí de Cassà.
Atenció: No he esborrat el track, però millor que no hi aneu!
Arribats a la carretera enquitranada que porta cap als Metges ( on hi ha el desviament per anar a Can Vilallonga****) m'he desviat per un PR cap a Cassà que finalment després pujar per una pista molt estreta i trencada acaba tallada en una propietat privada a una parcel.la de la Urbanització que hi ha pujant als Metges...Si hi ha fang no la recomano doncs podeu tenir problemes i pocs llocs per maniobrar...
Si seguiu cap a l'esquerra a la carretera enquitarnada: arribareu a la Urbanització de la Verneda a 1 KM de la sortida de CASSÀ DE LA SELVA
He posat difícil doncs hi ha algun lloc on cal utilitzar reductora i bloqueig de diferencial...I si no voleu ratllades no cal ni que us hi acosteu!