3,9
7,7

біля Cerler, Aragón (España)

Ruta clàssica d'ascenció al Tempestats amb esquis.
Sortim del final de la pista de Vallhivierna a la cabana de pescadors. Agafem el GR en direcció a la pleta de Llosàs.
Al cinc minuts deixem a l'esquerra el desviament cap a l'estany de Corones. Seguim el camí fins arribar a la pleta de Llosàs.
Allà deixem a la dreta el camí que creua el riu en direcció al coll de Vallhivierna. Seguim en direcció a l'ibon de Llosàs.
El track va bastant a la dreta del torrent degut a la falta de neu. Per això arribem a sobre de l'ibon de Llosàs i em de baixar una mica per arribar a l'ibonet de LLosàs.
La falta de neu ens fa anar anar en direcció al coll dels Isards, per girar completament en direcció NW per enfilar la pala que puja al Tempestats.
A 50 m. del cim en traiem els esquis i pujem fins al cim en una fàcil grimpada.
El descens per el mateix lloc, però una vegada més la falta de neu fa que no baixem fins el mateix ibon de Llosàs, sinó que a tocar a l'ibonet de LLosàs, posem pells per remuntar uns 50 m i poder trobar la neu a la vessant mes obaga de la vall que ens deixa de nou al GR
El problema es presenta al travessar al riu. En aquesta època baixa molt ple degut al desglàs i això en obliga a travessar al riu amb aigua fins mes amunt del genolls.