Скачати

Складність

Посередньо

вниз

• Фото Pedró dels 4 batlles i Barranc de la Font del Diumenge i Torrent de Sangonelles

Час

6 годин 43 хвилин

Координати

12 лютого 2018 р.

лютого 2018

біля La Coma, Catalunya (España)

Doble pujada al Pedró dels 4 batlles amb baixada pel Barranc de la Font del Diumenge i retorn pel Torrent de Sangonelles. Poso dificultat "moderada" bàsicament pel fet de baixar pel barranc.
La baixada pel Barranc de la Font del Diumenge la fem amb una neu pols espectacular, es tracta d'un barranc estret, a trams una mica engorjat, però molt divertit. COMTE A LA PART FINAL perquè hi ha un saltant important que cal esquivar, nosaltres sortim del barranc fent un flanqueig a la dreta i tornem a entrar al barranc sota del saltant. En condicions de poca neu, aquest pot ser un pas entretingut.
Quan arribem a la pista, posem pells, remuntem cap a Prat Llong i enfilem pel Torrent de Sangonelles fins al Pedró. (aquest torrent s'acostuma a fer de baixada)
Si feu la volta és molt recomanable fer-la en aquest sentit, ja que el Barranc de la Font del Diumenge no ha de ser gaire pràctic de fer de pujada.