Скачати

17 жовтня 2020 р.
Be the first to clap
1 836 m

Переглянуто 30 раз(и), завантажено 0 раз(и)

біля Çınardibi, Antalya (Türkiye)

Daha önceden kamp için düşündüğümüz Üzümdere Milli Parkı'na giriş için İbradı-Akseki yolundan ayrıldık. Burası için herhangi bir ücret ödenmiyor. Önce Melas Restoran'ın su kenarındaki beton zeminine çadır kurmak için konuştuk ancak, çadır başına 50 lira isteyince biraz daha ileriye gitmeye karar verdik. İyi ki de öyle yapmışız. Tadilat yapmakta olan Ada Restoran işletmecisinin oğlu Salih çadır kurabileceğimizi ve ücret istemediğini, ateş yakabileceğimizi, içme suyunu ve tuvaleti kullanabileceğimizi söyledi. Nadiren görebileceğiniz bir esnaf türü yani. Tabii ki o istemese de biz ödeme yaptık ve son derece keyifli bir çadır keyfi yaptık.
7 günlük tur planında ilk kampımızın böyle olması çok hoşumuza gitti. Tek eksiğimiz az ilerideki kaynak suyunun bu aralar kurumasından dolayı derede hiç su olmamasıydı. Akşam yemeğimiz ızgarada alabalık idi (tanesini 7 liraya aldık). Kahvaltımızı kızarmış ekmek eşliğinde yaptıktan sonra Dipsiz Göl'e geçmek için yola çıktık. Park içinde suyun olduğu yerlerde güzel fotolar çekilmeyi de ihmal etmedik tabii ki.
Günlük ihtiyaçlarımız için 30 km ilerideki Akseki'ye geçtik. Sonrasında tekrar Konya yoluna çıkarak 1.825 Mt rakımlı Alacabel zirvesine tırmanarak hemen ilerisindeki sağa ayrılan yola girdik ve 83 km katederek 1.700 mt. deki gecemizi geçireceğimiz Dipsiz Göl'e ulaştık. Devamı bir sonraki paylaşımda :)