Скачати

Uploaded

20 жовтня 2020 р.
Be the first to clap

Переглянуто 85 раз(и), завантажено 1 раз(и)

біля Çiriş, Mersin (Türkiye)

Bu güzel yerde erken kalkarak çadırlarımızı toplamadan fotolar çekildik ve sonra hazırlanıp yola çıktık. Geldiğimiz tarafa değil de Erdemli’ye doğru gitmek için sağa yöneldik ve çok güzel manzaralı bir yoldan anayola kadar devam ettik. 30 Km sonrasında Kızkalesi’ne karşı yol kenarında kahvaltımızı yaptık ve planlarımızda olan Adam Kayalar'a gitmek için kuzeye doğru 2 Km kadar yol aldık. Aracımızı park ettikten sonra iniş yolu biraz sıkıntılı olan patikamsı yerden 200 metre kadar yürüdük ama herkes inemez buraya. Sanırım Türkiye’de tek olan Adam Kayalar’ı ekrandan değil de çıplak gözle görmek şahane bir duygu. Benim için bu turun en güzel ‘‘iyi ki’’lerimden biri oldu. Tekrar anayola çıktığımızda Mersin’in Sıkma Böreğini yemeden olmaz dedik ve Kızkalesi çarşıda birer tane peynirli ve patatesli (peynirliyi daha çok beğendik) yedik. Buralara kadar gelip artık çok ünlenen Narlıkuyu Lokmacısı’na selam vermezsek bize küser diye düşündük ve onun bize küsmesine izin vermedik :) 7 sene İzmir’in her tarafında lokma yemiş biri olarak diyorim ki ; rahatlıkla ilk üçe girer. Çok yıl önce görmüş olduğum Cennet- Cehennem’i de ziyaret etmek istedik ancak asfalt yapımı için yeni zift döküldüğünden dolayı gidemedik. Burdan kazandığımız vakti şahane bir kumsalda yüzme aktivitesi yaparak değerlendirdik :) Kısa molalarla geceyi geçireceğimiz Aydıncık’a kadar geldik. Hemen girişte sola deniz tarafına doğru 2 Km içerideki Gilindire Mağarası’na (diğer adı aynalı Mağara) geçtik. Ancak kapanış saati geldiğinden burayı gezmek için sabah tekrar gelmeye karar verdik. Devamı bir sonraki albümde :)