Скачати

20 жовтня 2020 р.
Be the first to clap
-2 m

Переглянуто 137 раз(и), завантажено 0 раз(и)

біля Cumhuriyet, Mersin (Türkiye)

Mağarayı gezmek için Aydıncık'a girmeden 8 Km önce levhadan sola döndük ancak 17:00 de kapanacağını öğrenince sabah ziyaret etmeye karar verdik. Çadır kurabileceğimiz yer bakmak için merkezden sahile yöneldik ve gayet güzel bir yer bularak kampımızı burada yaptık.
Hiç üşümeden en sıcak gecemizi burada geçirdik.
Sabah kahvaltımızı kumların üzerine koyduğumuz masada yaptık ve Gilindire ( diğer adı Aynalı) mağarasını gezmek için geriye döndük. Gerçekten görülmesi gereken bir yer.
Buradan sonra Antalya'ya dönüşe geçtik. Anamur'a girmeden Pullu Tabiat Parkı'nı da görelim dedik. İşletmesinin belediyenin aldığı kampın yeri gerçekten çok güzel. fiyat bilgileri fotolarda var.
daha sonra Anamur'un içinde yemek yedik ve Gazipaşa'da sahil tarafına döndük. Burada çok ziyaret edilen Koru Plajının fotoğraflarını çektik ve devam ettik.
Bu turumuzun en güzel yerlerinden biri olan Delik Deniz'i görmek için Gazipaşa'ya gelmeden farklı bir sahile anayoldan 10 dakikalık iniş yaptık.
Bimiyorum Türkiye'de buraya benzer bir yer var mı? Gerçekten bayıldığım bir yer oldu burası, hararetle görmenizi tavsiye ediyorum.
Araçla belli bir mesafe iniş yaptıktan sonra yaklaşık 600 mt kadar da dar bir patikada yürümek gerekiyor. Denizin pırıl pırıl olması, suyun içindeki kayaların görüntüsü şahane.