Скачати

Координати

16 вересня 2020 р.

вересня 2020

біля Sant-Nicolau dels Pontells, Catalunya (España)

Senzillament una ruta espectacular, tant l'aproximació al Refugi de Besiberri com la Grimpada final al cim del Besiberri Nord, un dels grans del repte 100cims de la FEEC.

Es molt important entrar per la canal correcte i, sobre tot, anar seguint les fites. El recorregut puja per una canal inicial i, a mig camí, inicia una diagonal que anirà pujant, i en un parell d'ocasions una petita baixadeta, fins arribar a una canal final. Aquesta canal es mes vertical però no dona sensació d'estar exposat. La baixada la farem pel mateix track.

En general bones preses sense passos exposats. Sempre cal anar amb compte i assegurar les mans i peus. Crec que sempre estaríem fent un II i nomes en un punt un II+

Val la pena gaudir de l'Estany de Besiberri. un paisatge meravellos.

Salut i força muntanya

Salt d'aigua 2

2 коментарів

• Фото martinelo

martinelo 19 серп. 2021 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

En la zona de La Canal antes de hacer cima es complicado orientarse y hay que ir con mucho cuidado.

• Фото Miquel Ll

Miquel Ll 11 вер. 2021 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

Fantastica ruta. Al començamen ens vam equivocar de canal, però vam rectificar de seguida. Després, amb les fites, tot i la dificultat de la grimpada, podia seguir-se bastant bé.